Wat zijn de sterke punten van Celltrion Healthcare op het gebied van marketing en verkoop?
“Celltrion Healthcare is een marketing- en verkoopbedrijf met meer dan zes jaar ervaring in wereldwijde commercialisering. Sinds de lancering van Remsima, 's werelds eerste biologisch gelijkwaardige monoklonale antilichaam (mAb-biosimilar) op de Europese markt in 2013, heeft Celltrion Healthcare kennis en ervaring opgedaan in marketing en verkoop van biosimilars en klinische gegevens gebaseerd op feitelijke gevallen in de wereld waarbij de geneesmiddelen werden voorgeschreven. Op basis van dergelijke gegevens zal Celltrion Healthcare effectievere plannen en routekaarten blijven maken voor productmarketing, verkoop en commercialisering.
Daarnaast heeft Celltrion Healthcare de overheid en particuliere verzekeringsmaatschappijen ertoe aangezet om richtlijnen en beleid te formuleren voor biosimilars, door hun kostenvoordelen te tonen op basis van de klinische en farmaco-economische gegevens. Dit is belangrijk, want de overheid bewaakt immers haar budget voor de gezondheidszorg en de verzekeringsmaatschappijen moeten de zorgkosten vergoeden. Het is duidelijk dat Celltrion Healthcare een cruciale rol heeft gespeeld bij het vormen van een positieve mening over biosimilars binnen medische gemeenschappen en onder belangrijke opinieleiders op de wereldmarkten.”
Wat voor bedrijf is Celltrion Healthcare?
“Celltrion Healthcare heeft het exclusieve verkooprecht op biologische geneesmiddelen, inclusief biosimilars mede ontwikkeld door haar dochteronderneming Celltrion. Celltrion Healthcare, gespecialiseerd in marketing en verkoop van biosimilars op de wereldmarkt, heeft marketingpartnerschappen gesloten met verschillende wereldwijde farmaceutische bedrijven om de lokale markten effectief te betreden.
Zodra een medisch product is ontwikkeld en goedgekeurd, voert Celltrion Healthcare verschillende promotiecampagnes uit onder academici, patiënten en artsen, in nauwe samenwerking met lokale marketing- en verkooppartners die zijn geselecteerd na een strikt intern evaluatieproces. De producten zijn verkrijgbaar in ongeveer 110 landen over de hele wereld. Door bijwerkingen te controleren en klinische tests uit te voeren, heeft Celltrion Healthcare haar verantwoordelijkheid genomen als betrouwbare onderneming die voldoet aan de wet- en regelgeving in elk land.
Bovendien zal Celltrion Healthcare de samenwerking met haar partners blijven verbeteren om haar nieuw gelanceerde producten succesvol de lokale markten te laten betreden. Om verder toegang te krijgen tot de markten is het bedrijf ook van plan om directe verkoopkanalen in de bevoegde gebieden veilig te stellen met potentieel voor groei en uitbreiding op de lange termijn.”